consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna
Всички карти, издадени от KBC Банк, на едно място.
Виждаш наличност, транзакции и дневни лимити на картата.
Плащай и тегли с телефона си!
DigiPay е безплатно приложение за смартфони, с което имаш достъп до своите дебитни и кредитни карти от KBC Банк. С DigiPay можеш да плащаш и теглиш безконтактно директно с телефона си, както и да потвърждаваш покупките си с карта в интернет. То е напълно безплатно и можеш да го изтеглиш от Google Play или App Gallery.
Виждаш наличност, транзакции и дневни лимити на картата.
С пръстов отпечатък, със средството си за отключване на екрана, или парола.
Правиш бързи преводи от твоята карта към карта на твой близък или приятел.
Свържи с KBC Mobile Bulgaria, като следваш стъпките за активация:
От регистрираната си в DigiPay карта, през меню "Изпрати пари" ("Send money"), вече можеш да изпратиш пари бързо и лесно към карта на твой близък, издадена в България. А ако картата на получателя е издадена от KBC Банк, преводът е без такса!
В случай на превод от/към карта във валута, различна от лева, за картодържателя на картата в различна от лева валута могат да възникнат разходи, свързани с курсови разлики.
С дигиталния портфейл DigiPay теглиш безконтактно на всички банкомати, снабдени с безконтактен четец (NFC четец).
Доближи телефона си до безконтактния четец на банкомата и потвърди тегленето с ПИН на картата, регистрирана в приложението.
В DigiPay получаваш информация за плащанията и тегленията, направени както с мобилния ти портфейл, така и със самата карта. Информацията включва дата, час и сума на извършената транзакция, както и нейния статус.
За използване на приложението DigiPay е необходимо мобилният телефон, на който е инсталирано приложението, да е с операционна система Android, версия 7.0 или по-нова.
За извършване на безконтактни плащания и тегления е необходимо мобилният телефон, на който се ползва приложението да притежава NFC функция и тя да е активирана.
Запомни, че KBC Банк никога не изпраща е-мейли, с които да иска от теб попълване на данни за: номер и валидност на карта, пароли за мобилно банкиране, кодове, получени с SMS, ПИН, CVC/CVV код на карта.
0700 10 000 (Vivacom)
17 21 (A1 и Yettel)
Посети най-близкия офис на банката.
Отговори на най-често задаваните въпроси относно дигиталния портфейл.