consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna
Екологични
Отпадат използването на хартия, печатането и транспортът.
Финансови решения за физически лица. Ежедневно банкиране, кредитни продукти, сметки и дебитни карти, инвестиции и застраховки.
РазгледайСъдействие за всички продукти, услуги, полезни съвети и още за индивидуални клиенти на банката.
РазгледайСофия 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец
RZBBBGSF
0700 10 000 (Vivacom)
17 21 (A1 и Yettel)
За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02
Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.
Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.
Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.
Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали
(+359 2) 962 41 02
Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.
За съдействие при просрочени задължения
(+359 2) 809 23 33
Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.
Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.
Форма за контакт
Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.
Форма за контакт
Форма за контакт
Е-мейл: press.pr@kbcbank.bg
Форма за контакт
Тарифа за таксите и комисионите за физически лица
Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.
Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.
Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.
История на последно преглежданите страници
Месечните извлечения са излючително важни, за да контролираш наличността и движението по кредитната си карта, както и за да следиш кога и колко трябва да погасяваш. По твое предпочитание извлеченията за кредитната ти карта може да получаваш по стандартна поща или на е-мейл.
Заяви извлечения по е-мейл още при издаването на картата или на по-късен етап, защото те са:
Отпадат използването на хартия, печатането и транспортът.
В случай че е-мейл адресът е правилно подаден, получаването на извлечението е гарантирано, докато със стандартна поща то зависи от достъп до сграда, пощенски кутии и т.н.
Изпращат се веднага, след като данните за тях са готови, вместо да пътуват няколко дни по пощата.
Получават се като прикачен файл на посочения е-мейл адрес, като не е необходима парола за отваряне на файла.
Месечните извлечения за своята кредитна карта можеш да разглеждаш след регистрация за KBC Online Bulgaria и мобилното приложение KBC Mobile Bulgaria. Освен извлеченията получаваш нагледна и пълна информация за движението и състоянието на всички свои сметки в KBC Банк.
Сайтът на KBC Банк използва бисквитки (cookies). Продължавайки, вие приемате нашата “Политика за използване на бисквитки”