consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna
Екологични
Отпадат използването на хартия, печатането и транспортът.
Финансови решения за физически лица. Ежедневно банкиране, кредитни продукти, сметки и дебитни карти, инвестиции и застраховки.
РазгледайСъдействие за всички продукти, услуги, полезни съвети и още за индивидуални клиенти на банката.
Разгледайбул. Витоша 89Б, ОББ Милениум център, София, България
0700 1 17 17 - Национална линия
*7171 - Кратък номер за абонати на мобилни оператори
За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02
Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.
Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.
Таксуването при изходящи разговори към посочените номера за връзка е спрямо тарифите на използвания от вас мобилен оператор. ОББ няма отношение към политиките и тарифните планове на мобилните оператори.
Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали
(+359 2) 962 41 02
Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.
За съдействие при просрочени задължения
(+359 2) 809 23 33
Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.
Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.
Тарифа за таксите и комисионите за физически лица
Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.
Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.
На 10.04.2023 г. ОББ и КВС Банк България официално се обединиха след като в Tърговския регистър бе вписано преобразуването на "КВС Банк България" ЕАД чрез вливане в "Обединена българска банка" АД. Правното обединение е следваща стъпка в интеграцията на двете банки, след като през лятото на 2022 г. белгийската КВС Груп придоби бизнеса на Райфайзен Банк Интернешънъл в България.
Според последните налични данни на БНБ, новата обединена банка ОББ ще бъде водеща по размер на активите, a KBC Груп, която освен банкови услуги обхваща още и дъщерни компании в секторите застраховане, лизинг, застрахователно посредничество, пенсионно осигуряване, управление на активи и факторинг, е водеща интегрирана финансова група у нас, обслужваща повече от 2.4 млн. клиенти.
Процесът на техническата интеграция на ОББ и досегашната KBC Банк България продължава. До приключването му клоновата мрежа, корпоративният сайт и дигиталните канали на досегашната КВС Банк България ще бъдат обозначени със специален символ до логото на ОББ.
На този етап, клиентите не е необходимо да предприемат каквито и да било действия и ще продължат да бъдат обслужвани както и досега. Ще ви информираме в случай на бъдещи промени.
Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.
История на последно преглежданите страници
Месечните извлечения са излючително важни, за да контролираш наличността и движението по кредитната си карта, както и за да следиш кога и колко трябва да погасяваш. По твое предпочитание извлеченията за кредитната ти карта може да получаваш по стандартна поща или на е-мейл.
Заяви извлечения по е-мейл още при издаването на картата или на по-късен етап, защото те са:
Отпадат използването на хартия, печатането и транспортът.
В случай че е-мейл адресът е правилно подаден, получаването на извлечението е гарантирано, докато със стандартна поща то зависи от достъп до сграда, пощенски кутии и т.н.
Изпращат се веднага, след като данните за тях са готови, вместо да пътуват няколко дни по пощата.
Получават се като прикачен файл на посочения е-мейл адрес, като не е необходима парола за отваряне на файла.
Месечните извлечения за своята кредитна карта можеш да разглеждаш след регистрация за KBC Online Bulgaria и мобилното приложение KBC Mobile Bulgaria. Освен извлеченията получаваш нагледна и пълна информация за движението и състоянието на всички свои сметки в ОББ.
Сайтът на KBC Банк използва бисквитки (cookies). Продължавайки, вие приемате нашата “Политика за използване на бисквитки”