consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna
Съвети за сигурност при използване на твоята карта и ПИН на банкомат, при покупка от търговски обект или покупка по интернет.
Финансови решения за физически лица. Ежедневно банкиране, кредитни продукти, сметки и дебитни карти, инвестиции и застраховки.
РазгледайСъдействие за всички продукти, услуги, полезни съвети и още за индивидуални клиенти на банката.
Разгледайбул. Витоша 89Б, ОББ Милениум център, София, България
0700 1 17 17 - Национална линия
*7171 - Кратък номер за абонати на мобилни оператори
За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02
Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.
Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.
Таксуването при изходящи разговори към посочените номера за връзка е спрямо тарифите на използвания от вас мобилен оператор. ОББ няма отношение към политиките и тарифните планове на мобилните оператори.
Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали
(+359 2) 962 41 02
Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.
За съдействие при просрочени задължения
(+359 2) 809 23 33
Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.
Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.
Тарифа за таксите и комисионите за физически лица
Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.
Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.
На 10.04.2023 г. ОББ и КВС Банк България официално се обединиха след като в Tърговския регистър бе вписано преобразуването на "КВС Банк България" ЕАД чрез вливане в "Обединена българска банка" АД. Правното обединение е следваща стъпка в интеграцията на двете банки, след като през лятото на 2022 г. белгийската КВС Груп придоби бизнеса на Райфайзен Банк Интернешънъл в България.
Според последните налични данни на БНБ, новата обединена банка ОББ ще бъде водеща по размер на активите, a KBC Груп, която освен банкови услуги обхваща още и дъщерни компании в секторите застраховане, лизинг, застрахователно посредничество, пенсионно осигуряване, управление на активи и факторинг, е водеща интегрирана финансова група у нас, обслужваща повече от 2.4 млн. клиенти.
Процесът на техническата интеграция на ОББ и досегашната KBC Банк България продължава. До приключването му клоновата мрежа, корпоративният сайт и дигиталните канали на досегашната КВС Банк България ще бъдат обозначени със специален символ до логото на ОББ.
На този етап, клиентите не е необходимо да предприемат каквито и да било действия и ще продължат да бъдат обслужвани както и досега. Ще ви информираме в случай на бъдещи промени.
Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.
История на последно преглежданите страници
Потвърждаване на плащания с карта в интернет и в мобилни приложения
Да си купиш нещо в интернет и да платиш с карта – това отдавна е ежедневие и го правим все по-често. Тези плащания вече ще стават по нов и сигурен начин, като са възможни следните два варианта:
Вариант 1. Потвърждаване на онлайн покупки с карта чрез мобилния портфейл DigiPay на ОББ, в случай че ползваш DigiPay.
Ако ползваш DigiPay, независимо дали пазаруваш онлайн на компютър, лаптоп или на телефона, DigiPay ще ти изпраща известие с данни за покупката, което ще потвърждаваш на телефона си с пръстов отпечатък или паролата на DigiPay.
Ако още нямаш DigiPay, сега е моментът да си го инсталираш от Google Play или AppGallery, нужно е само телефонът ти да е с операционна система Android, версия над 7.0.
Вариант 2. Потвърждаване на онлайн покупки с карта с код от SMS и еПИН.
Ако не ползваш DigiPay, покупките с карта от ОББ ще потвърждаваш с два кода – еднократен код, получен с текстово съобщение, и допълнителна парола еПИН.
еПИН е 6-цифрен код, който се използва само за потвърждаване на покупки в интернет и трябва да го отличаваш от ПИН на картата, който е 4-цифрен и е за потвърждаване на покупки в магазини и теглене на банкомат.
еПИН за всяка своя карта може да измисляш, задаваш и променяш на банкомат на ОББ и чрез KBC Mobile Bulgaria.
За някои покупки в интернет и за такива на ниска стойност е възможно да не се изиска потвърждение на плащането.
Тези новости дават допълнителна защита за всички твои интернет плащания и са в съответствие с най-новите съвременни стандарти и изисквания за сигурност.
За твое улеснение, използвайки картата в интернет, получаваш информация и указания по време на плащането какви стъпки за потвърждение е необходимо да следваш. Ние също сме на разположение на линиите на Контактния център.
Съвети за сигурност при използване на твоята карта и ПИН на банкомат, при покупка от търговски обект или покупка по интернет.
0700 1 17 17 (национална линия)
*7171 (за абонати на мобилни опертори)
+3592 483 1717 (за връзка от чужбина)
Е-мейл: info@ubb.bg
Посети най-близкия офис.
Сайтът на KBC Банк използва бисквитки (cookies). Продължавайки, вие приемате нашата “Политика за използване на бисквитки”