consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna
Съвети за сигурност при използване на твоята карта и ПИН на банкомат, при покупка от търговски обект или покупка по интернет.
Финансови решения за физически лица. Ежедневно банкиране, кредитни продукти, сметки и дебитни карти, инвестиции и застраховки.
РазгледайСъдействие за всички продукти, услуги, полезни съвети и още за индивидуални клиенти на банката.
РазгледайСофия 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец
RZBBBGSF
0700 10 000 (Vivacom)
17 21 (A1 и Yettel)
За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02
Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.
Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.
Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.
Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали
(+359 2) 962 41 02
Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.
За съдействие при просрочени задължения
(+359 2) 809 23 33
Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.
Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.
Форма за контакт
Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.
Форма за контакт
Форма за контакт
Е-мейл: press.pr@kbcbank.bg
Форма за контакт
Тарифа за таксите и комисионите за физически лица
Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.
Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.
Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.
История на последно преглежданите страници
Потвърждаване на плащания с карта в интернет и в мобилни приложения
Да си купиш нещо в интернет и да платиш с карта – това отдавна е ежедневие и го правим все по-често. Тези плащания вече ще стават по нов и сигурен начин, като са възможни следните два варианта:
Вариант 1. Потвърждаване на онлайн покупки с карта чрез мобилния портфейл DigiPay на KBC Банк, в случай че ползваш DigiPay.
Ако ползваш DigiPay, независимо дали пазаруваш онлайн на компютър, лаптоп или на телефона, DigiPay ще ти изпраща известие с данни за покупката, което ще потвърждаваш на телефона си с пръстов отпечатък или паролата на DigiPay.
Ако още нямаш DigiPay, сега е моментът да си го инсталираш от Google Play или AppGallery, нужно е само телефонът ти да е с операционна система Android, версия над 7.0.
Вариант 2. Потвърждаване на онлайн покупки с карта с код от SMS и еПИН.
Ако не ползваш DigiPay, покупките с карта от KBC Банк ще потвърждаваш с два кода – еднократен код, получен с текстово съобщение, и допълнителна парола еПИН.
еПИН е 6-цифрен код, който се използва само за потвърждаване на покупки в интернет и трябва да го отличаваш от ПИН на картата, който е 4-цифрен и е за потвърждаване на покупки в магазини и теглене на банкомат.
еПИН за всяка своя карта може да измисляш, задаваш и променяш на банкомат на KBC Банк и чрез KBC Mobile Bulgaria.
За някои покупки в интернет и за такива на ниска стойност е възможно да не се изиска потвърждение на плащането.
Тези новости дават допълнителна защита за всички твои интернет плащания и са в съответствие с най-новите съвременни стандарти и изисквания за сигурност.
За твое улеснение, използвайки картата в интернет, получаваш информация и указания по време на плащането какви стъпки за потвърждение е необходимо да следваш. Ние също сме на разположение на линиите на Контактния център.
Съвети за сигурност при използване на твоята карта и ПИН на банкомат, при покупка от търговски обект или покупка по интернет.
0700 10 000 (Vivacom)
17 21 (A1 и Yettel)
Посети най-близкия офис.
Сайтът на KBC Банк използва бисквитки (cookies). Продължавайки, вие приемате нашата “Политика за използване на бисквитки”