Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Корпоративно банкиране

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение


Човешки ресурси

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Връзки с обществеността

Е-мейлpress.pr@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Още контакти

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Реализирай плановете си с онлайн потребителски кредит с промоционален фиксиран лихвен процент за първите шест месеца. Кандидатствай изцяло онлайн.

    Предимства

    • Кандидатстваш онлайн

      Заявяваш, подписваш и усвояваш кредита без посещение на банков офис.

    • Отговор до 1 работен ден

      След онлайн подписване на документите за кандидатстване.

    • Спестяваш от такси за банкова сметка

      Не дължиш такса за откриване на сметката, обслужваща кредита​.

    • Индивидуална оферта за настоящи клиенти

      Провери за оферта в твоето мобилно или онлайн банкиране.

    Детайли

    Параметри на кредита
    Промоционален годишен лихвен процент 4.90 %
    Размер на кредита От 1 000 BGN до 38 000 BGN
    Валута BGN
    Срок за погасяване От 6 месеца до 10 години
    Обезпечение Без обезпечения
    Еднократна такса за обработка при кандидатстване 100 BGN
    Месечна такса за поддръжка на разплащателна сметка 4.50 BGN

    Промоционалният годишен лихвен процент 4.90% e фиксиран за първите шест месеца, за оставащия срок на кредита лихвеният процент е променлив и се формира от средносрочен лихвен процент (СЛП)* + 4.80 пункта надбавка. Промоционалният годишен лихвен процент е валиден за искания за потребителски кредит, подадени онлайн от 07.12.2022 г. до 30.04.2023 г., включително, при сключена застраховка на кредитни вноски пакет Живот ПЛЮС и превод на работна заплата по сметка в банката.

    Пример

    При сума на кредита 38 000 лв., срок на погасяване 120 месеца и годишна лихва 4.90% за първите шест месеца и СЛП+4.80 пункта надбавка за оставащия срок на кредита, превод на работна заплата в банката и сключване на застраховка на кредитните вноски пакет "Живот ПЛЮС": ГПР е 5.31%, изчислен за целия период на кредита, с включена еднократна такса за обработка при кандидатстване - 100 лв. и месечна такса за поддръжка на разплащателна сметка 4.50 лв. Месечната вноска за първите 6 месеца 419.25 лв., месечна вноска за остатъка на кредита 419.25 лв., общо дължима сума – 50 949.74 лв.

    Повече информация какво е средносрочен лихвен процент (СЛП) и актуални стойности на СЛП

    Как да кандидатстваш

    Продължи напред и премини самостоятелно по процеса на кандидатстване.

    1. Избери желаната сума и удобните за теб месечни вноски.
    2. Попълни и изпрати онлайн формата.
    3. Инсталирай моблното приложение Evrotrust на телефона си и подпиши документите за кандидатстване с издадения ти квалифициран електронен подпис (КЕП).
    4. Получаваш отговор на твоето искане до 1 работен ден.
    5. При одобрение на кредита, влез отново в Evrotrust и подпиши документите за обслужващата банкова сметка, а след това и документите за усвояването на одобрения кредит.
    6. Готово! Получаваш средствата по одобрения кредит по сметка без посещение на банков офис.

    Ако вече си клиент на банката

    Провери за персонална оферта в твоето банкиране или продължи напред към директно кандидатстване през сайта.

    При нужда от съдействие

    Изпрати запитване и наш експерт ще се свърже с теб, за да отговори на всички твои въпроси.

    Попитай за индивидуална оферта, ако вече си клиент на банката.

    Често задавани въпроси

    На какви изисквания трябва да отговарям, за да кандидатствам за потребителски кредит онлайн?

    Стандартните условия, за да кандидатстваш за кредит онлайн са:

    • Да бъдеш български гражданин.
    • Да работиш на постоянен трудов договор минимум от 6 месеца при настоящия работодател.
    • Да си на 8-часов работен ден.
    • Да нямаш просрочия повече от месец при наличие на други кредитни задължения.

    Каква информация е необходимо да предоставя, за да кандидатствам онлайн за потребителски креди?

    Нужно е да предоставиш твоите лични данни, които са нужни за обработката и администрирането на искането за кредит, в съответствие със задължителните изисквания на действащото българско законодателство.

    За колко време се одобрява кредитът?

    Обработката на кредита стартира след като подпишеш документите за кандидатстване за потребителски кредит чрез мобилното приложение – Evrotrust. След стартиране на обработката стандартно одобрението отнема един работен ден.

    Мога ли да рефинансирам свое задължение?

    Да, можеш да рефинансираш свое задължение, както в банката, така и в друга банка и/или финансова институция. В случай на одобрение, ще бъде нужно да предоставиш детайли за кредитното задължение, което искаш да рефинансираш и да подпишеш договора за кредит в избрания от теб офис на банката.

    Какво е необходимо, за да се регистрирам в Евротръст?

    Единственото, което е необходимо е валидна лична карта и смарт устройство с работеща предна камера, свързан към интернет. Можеш да свалиш и инсталираш приложението Evrotrust от App Store, Google Play или от официалния сайт на компанията Evrotrust.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.