Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Корпоративно банкиране

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение


Човешки ресурси

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Връзки с обществеността

Е-мейлpress.pr@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Още контакти

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    AIA (Artificial Intelligence Assistant) – дигиталният служител на KBC Банк ще се радва да отговори на твоите въпроси в нашите канали във Facebook MessengerViber и на сайта ни.

    Коя е AIA

    • Чатбот с последно поколение изкуствен интелект

      Използваната иновативна технология при създаването на чатбота позволява непрестанно развитие на компетенциите й и ученето от разговори с клиенти.

    • На твое разположение 24/7

      По всяко време на денонощието и без почивни дни.

    • Отговаря на над 7500 въпроса

      За банката и предлаганите продукти и услуги.

    За какво можеш да я попиташ

    • Информация за работно време, контакти и адреси на офиси.

    • Информация за новини, тарифи, уведомления и промоции.

    • Ценни съвети при използване на банкови продукти  - изгубена и открадната карта, забравено потребителско име или парола за интернет банкирането, активиране на токен или възможни грешки при активация и други.

    • Как да заявиш продукт бързо и лесно, като например сметка, пакет, кредит, кредитна и дебитна карти, застраховка, и много други.

    Къде да я намериш

    AIA е на твое разположение в корпоративния сайт, KBC Mobile Bulgaria, Facebook Messenger и KBC Online Bulgaria. При нужда от лична информация или други по-специфични запивания, ще бъдеш пренасочван към консултант на живо.

    Изображение - RBB_messenger.pngИзображение - RBB_Viber.png

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.