Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Корпоративно банкиране

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение


Човешки ресурси

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Връзки с обществеността

Е-мейлpress.pr@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Още контакти

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Една от ключовите цели на Групата KBC е да наложи нормативно съответстваща култура, която позволява да работим в сигурна и етична организация. Това включва изваждане на преден план на евентуални нарушения на Кодекса на поведение или регулаторни изисквания.

    Адресирането на грешните практики е от съществено значение за сигурността и развитието на нашата компания и е отговорност едновременно на служителите и на заинтересованите страни. Затова, сме осигурили платформа за докладване на нарушения, която дава възможност по различен начин да се рапортуват нарушения и в която напълно анонимно да бъде подаден сигнал.

    Какво трябва да докладваш

    Нарушения на закона или нарушения на Кодекса на поведение като подкупи, корупция, подозрения за пране на пари, конфликт на интереси, насилие или тормоз на работното място, дискриминация и т.н.

    Важно: Не използвай този канал за стандартни клиентски жалби, за целта посети Вашето мнение.

    Как да докладваш

    Е-мейл: SIGNAL@kbcbank.bg - Отдел Нормативно Съответствие

    Ще помогнеш на нашите разследващи и ще намалиш значително времето за проверка, придържайки се към следните принципи и предоставяйки следните съответстващи материали.

    Любезно молим да предоставиш:

    • Ясно описание на случая (моля, избягвай генерални изказвания като "това е измама" и предоставяй възможно повече детайли, за да изразиш своето предположение).
    • (Ако са налични) копия на релевантни по случая документи като е-мейли, телефонни записи, текстови съобщение, логове, записки, снимки, писма или сканирани документи, имащи отношение към подавания от теб сигнал.
    • (Ако е приложимо) списък с имена и телефони на други потенциални свидетели, които могат да подкрепят твоето твърдение.

    Процедура

    Ние поддържаме процеса по докладване на нередности опростен, доколкото е възможно. В зависимост от сигнала той ще бъде разгледан в рамките на 48 часа от служител от отдел Нормативно съответствие. По време на разследването, можеш по всяко време да комуникираш с разследващите.

    След като разследването е приключено, ще получиш обратно информация.

    Принципи на докладване

    Всички трябва да осигурим бързина и последователни действия срещу нарушения на Кодекса на поведение. В някои ситуации е трудно да знаем дали нарушението се е случило на първо място. Трябва да имаш предвид следното:

    Увери се, че разполагаш с всички факти

    За да вземеш правилното решение, трябва да си толкова изчерпателно информиран, колкото е необходимо.

    Попитай себе си: Какво конкретно ме молят да направя? Изглежда ли неетично или неправилно?

    Това ще ти позволи да се фокусираш върху конкретния въпрос, пред който си изправен и алтернативите, които имаш. Използвай своята преценка и здрав разум - ако нещо изглежда неетично или неподходящо, то вероятно е. Ако се съмняваш, разбира се, може да коментираш темата с твоя пряк ръководител или Директор на Дирекция/Член на УС, ако се чувстваш комфортно с това. В много случаи, той или тя ще бъде по-запознат с въпроса и ще оцени включването му в процеса на вземане на решение.

    Изясни своята отговорност и роля

    В повечето случаи отговорността е споделена. Колегите ти информирани ли са? Може да помогне да се включат други и да се обсъди проблема.

    Говори

    Може да съобщиш за етични нарушения поверително и без страх от отмъщение. Ако ситуацията изисква твоята самоличност да се запази в тайна, анонимността ти ще бъде защитена. Ръководство на банката и дъщерните ѝ дружества не допускат каквито и  злоумишлени действия срещу служител, който добросъвестно е докладвал за потенциални нарушения.

    Първо питай, после действай

    Ако се колебаеш как да постъпиш в дадена ситуация, потърси насоки от нас отдел Нормативно съответствие.

    Кодекс на поведение

    Кодексът на поведение определя основните ценности на банката и служи за основа на етична и отговорна корпоративна култура в съответствие със законодателните изисквания.

    В Кодекса на поведение са описани общите ценности и минималните стандарти за етично бизнес поведение, които се очаква да бъдат спазвани от всички наши служители и партньори.

    Кодекс за поведение за служители (458.9 KB)

    Кодекс за поведение за партньори (34.6 KB)

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.