Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

бул. Витоша 89Б, ОББ Милениум център, София, България

 


Контактен център

Телефони

0700 1 17 17 - Национална линия

*7171 - Кратък номер за абонати на мобилни оператори

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

Info@ubb.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Таксуването при изходящи разговори към посочените номера за връзка е спрямо тарифите на използвания от вас мобилен оператор. ОББ няма отношение към политиките и тарифните планове на мобилните оператори.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори

KBC Банк България и ОББ се обединиха под името "Обединена българска банка" АД (ОББ).

На 10.04.2023 г. ОББ и КВС Банк България официално се обединиха след като в Tърговския регистър бе вписано преобразуването на "КВС Банк България" ЕАД чрез вливане в "Обединена българска банка" АД. Правното обединение е следваща стъпка в интеграцията на двете банки, след като през лятото на 2022 г. белгийската КВС Груп придоби бизнеса на Райфайзен Банк Интернешънъл в България.

Според последните налични данни на БНБ, новата обединена банка ОББ ще бъде водеща по размер на активите, a KBC Груп, която освен банкови услуги обхваща още и дъщерни компании в секторите застраховане, лизинг, застрахователно посредничество, пенсионно осигуряване, управление на активи и факторинг, е водеща интегрирана финансова група у нас, обслужваща повече от 2.4 млн. клиенти.

Процесът на техническата интеграция на ОББ и досегашната KBC Банк България продължава. До приключването му клоновата мрежа, корпоративният сайт и дигиталните канали на досегашната КВС Банк България ще бъдат обозначени със специален символ до логото на ОББ.

На този етап, клиентите не е необходимо да предприемат каквито и да било действия и ще продължат да бъдат обслужвани както и досега. Ще ви информираме в случай на бъдещи промени. 

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Нови условия за безконтактните плащания с карта на ПОС терминал

    Безконтактното плащане е бързо, удобно, лесно и всички карти на KBC Банк дават възможност за безконтактни плащания.

    Безконтактно с картата можеш да плащаш малки и големи суми, като за плащания до 100 лв. не въвеждаш ПИН, освен в следните случаи:

    • Потвърждаваш плащането с ПИН, ако преди него вече 5 пъти последователно си плащал суми до 100 лева безконтактно и без да въвеждаш ПИН.
    • Ако общата сума на последователните безконтактни плащания с карта надхвърли 300 лв., при плащането, с което тази сума бъде надвишена, ще е необходимо да въведеш ПИН.

    Тези допълнителни мерки за сигурност дават максимална защита за всички твои безконтактни плащания и са в съответствие с най-новите съвременни стандарти и изисквания за сигурност.

    Възможни съобщения в зависимост от конфигурацията на съответния ПОС терминал

    Използвайки картата безконтактно, не е нужно да мислиш дали трябва или не да въведеш ПИН. ПОС терминалът ще го подскаже. В зависимост от това дали е настроен по последните правила и изисквания, е възможно ПОС терминалът:

    • Да изведе съобщение, че е необходимо въвеждане на ПИН.
    • Да откаже транзакцията, извеждайки съобщение, че е необходимо картата да бъде поставена в него.
    • Да откаже транзакцията, без да извежда никакво съобщение.

    В последните два варианта, картата трябва да се "прочете", т.е. да се постави в терминала, след което трябва да въведеш своя ПИН.

    Безконтактното теглене от банкомат също вече не е новост и при него винаги е необходимо да въведеш ПИН.

    Всъщност важното е да помниш ПИН-а на твоята карта. Ако все пак си го забравил или е твърде труден, имаме лесно решение. Във всеки офис на KBC Банк, както и на банкомат, можеш да смениш своя ПИН с избрана от теб комбинация.

    При дигитални портфейли като DigiPay и Apple Wallet, в които се въвеждат и използват карти на KBC Банк, важат правилата за потвърждаване на безконтактните транзакции на съответния портфейл.

    Контакти

    Контактен център

    0700 10 000 (Vivacom)
    17 21 (A1 и Yettel)

    Офиси на банката

    Посети най-близкия офис на банката.

    Препоръчано за теб

    DigiPay е безплатно приложение, в което добавяш своите дебитни и кредитни карти. С DigiPay плащаш и теглиш безконтактно директно с телефона си.

    Дигитален портфейл DigiPay

    Apple Wallet е безплатно приложение, в което можеш да "добавиш" всички твои дебитни и кредитни карти, издадени от KBC Банк, за да плащаш с твоя iPhone.

    Дигитален портфейл Applе Wallet

    Избери най-подходящата за твоите нужди кредитна или дебитна карта и разполагай със средства навсякъде и по всяко време.

    Карти

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.