Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

бул. Витоша 89Б, ОББ Милениум център, София, България

 


Контактен център

Телефони

0700 1 17 17 - Национална линия

*7171 - Кратък номер за абонати на мобилни оператори

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

Info@ubb.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Таксуването при изходящи разговори към посочените номера за връзка е спрямо тарифите на използвания от вас мобилен оператор. ОББ няма отношение към политиките и тарифните планове на мобилните оператори.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори

KBC Банк България и ОББ се обединиха под името "Обединена българска банка" АД (ОББ).

На 10.04.2023 г. ОББ и КВС Банк България официално се обединиха след като в Tърговския регистър бе вписано преобразуването на "КВС Банк България" ЕАД чрез вливане в "Обединена българска банка" АД. Правното обединение е следваща стъпка в интеграцията на двете банки, след като през лятото на 2022 г. белгийската КВС Груп придоби бизнеса на Райфайзен Банк Интернешънъл в България.

Според последните налични данни на БНБ, новата обединена банка ОББ ще бъде водеща по размер на активите, a KBC Груп, която освен банкови услуги обхваща още и дъщерни компании в секторите застраховане, лизинг, застрахователно посредничество, пенсионно осигуряване, управление на активи и факторинг, е водеща интегрирана финансова група у нас, обслужваща повече от 2.4 млн. клиенти.

Процесът на техническата интеграция на ОББ и досегашната KBC Банк България продължава. До приключването му клоновата мрежа, корпоративният сайт и дигиталните канали на досегашната КВС Банк България ще бъдат обозначени със специален символ до логото на ОББ.

На този етап, клиентите не е необходимо да предприемат каквито и да било действия и ще продължат да бъдат обслужвани както и досега. Ще ви информираме в случай на бъдещи промени. 

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Често задавани въпроси, свързани с DigiPay

    Активиране

    Не мога да добавя карта в приложението

    • Увери се, че картата, която се опитваш да регистрираш, е от ОББ.
    • Ако картата е Visa, увери се, че си въвел CVV кода, който се намира на гърба на пластиката. CVV кода трябва да се въведе ръчно в съответното поле.
    • Увери се, че за тази карта има регистриран телефонен номер за 3D Secure услугата (Сигурни плащания в интернет). Можеш да направиш проверка, като се свържеш с нас. Можеш да добавиш, или коригираш телефона за услугата през KBC Online Bulgaria, или KBC Mobile Bulgaria.

    Когато се опитвам да регистрирам карта, телефонът, на който ще се изпрати кодът за верификация, не е верен.

    За верифициране на всяка добавена карта се използва телефонният номер, регистриран в банката за 3D Secure услугата (Сигурни плащания в интернет). Следва да посетиш банката, за да се коригира телефона за тази карта/всички карти. Можеш да добавиш, или коригираш телефона за услугата през KBC Online Bulgaria, или KBC Mobile Bulgaria.

    Когато се опитвам да регистрирам карта, не излиза телефон, на който да се изпрати кодът за верификация.

    За верифициране на всяка добавена карта се използва телефонният номер, регистриран в банката за 3D Secure услугата (Сигурни плащания в интернет). Следва да посетиш банката, за да предоставиш телефон за услугата. Можеш да добавиш, или коригираш телефона за услугата през KBC Online Bulgaria, или KBC Mobile Bulgaria.

    Не получавам код за верификация и не мога да активирам картата в приложението.

    Обичайно кодът за верификация се получава до 1-2 минути, след като е поискан. В случай че кодът не е получен в този срок, можеш да поискаш нов код – когато приложението се отвори на екрана, където е визията на картата, има бутон, чрез който може да се поиска нов код. В случай че след няколко опита код все още не е получен, следва да се свържеш с банката.

    Когато инсталирам приложението, излиза грешка, че устройството не е съвместимо.

    По всяка вероятност устройството не отговаря на изискванията за инсталиране и ползване на приложението – версията на Android е по-ниска от 7.0.0.

    При добавяне на карта се налага ръчно да въведа номера, телефонът не я прочита, когато я доближа.

    Възможните причини за това са няколко:

    • Не е включена NFC функцията на телефона.
    • Картата не се допира там, където е позициониран NFC четецът на телефона (при всеки модел телефон NFC сензорът се намира на различно място) – обикновено когато картата се допре до гърба на телефона и се прокара от единия до другия му край, може да бъде прочетена успешно.
    • Номерът на картата и датата на валидност се прочитат успешно, но когато се натисне бутона за добавяне на карта, се появява грешка – ако картата е Visa, трябва ръчно да въведеш CVV кода, който се намира на гърба на пластиката.

    Плащания

    Какъв е лимитът, до който мога да плащам само със светнат екран?

    До 50 лв. В определени случаи може да се поиска отключване на екрана и за по-малки суми – напр. при достигане кумулативен лимит от 150 евро от последователни транзакции, при които само е бил светнат екрана, или при повече от 5 последователни плащания за до 50 лв.

    Кога се изисква въвеждане на паролата на приложението?

    Паролата може да бъде поискана за потвърждение на някои плащания, с цел повишаване на сигурността.

    Отключих телефона преди плащането, но ми поиска освен това да въведа и паролата на приложението.

    Паролата на приложението се изисква в този случай, ако е минало повече време от отключване на екрана, както и след определен брой плащания, които са протекли с предварително отключен екран.

    Като приближа телефона до ПОС терминала нищо не се случва – нито на екрана на телефона, нито на екрана на ПОС терминала.

    Увери се, че телефонът е бил доближен към ПОС терминала със светнат екран, както и че NFC функцията на телефона е била включена. Когато екранът на телефона е загасен, NFC функцията обичайно не работи.

    Ако екранът на телефона е бил светнат и NFC функцията включена, по всяка вероятност ПОС терминалът не може да прочете картата, което може да се дължи на различни причини – няма налична безконтактна функционалност, стар софтуер, комуникационен проблем.

    Като приближа телефона до ПОС терминала, на екрана се появява грешка и червен хикс – "Ouch, payment cannot be processed".

    Възможна причина за тази грешка е телефонът да не е задържан достатъчно дълго в близост до ПОС терминала. Необходимо е телефонът да се задържи, докато се чуе звуковия сигнал на приложението. Когато се появи тази грешка, опитайте да отдръпнете за момент телефона от ПОС терминала и да го доближите повторно.

    Приложението ми изисква парола (passcode) за всички транзакции над 50 лв., а би трябвало да изисква само отключване на екрана.

    Провери от Настройки, Настройки на паролата, Допълнителна сигурност, дали не е включена функцията за допълнителна сигурност.

    Теглене

    Как се потвърждават транзакциите на банкомат?

    С ПИН-а на картата – физическата пластика, регистрирана в портфейла.

    Транзакции

    В списъка с транзакции в приложението излизат и такива, които са отказани.

    Това е нормално и не означава, че има дублирани транзакции. В списъка с транзакции се записват всички успешно инициирани опити, т.е. когато успешно е протекла комуникацията между ПОС/АТМ и приложението.

    Какво означава, когато в списъкът с транзакции има ключ преди транзакцията?

    Това означава, че по време на конкретната транзакция е поискана допълнителна автентикация чрез отключване на екрана на телефона и/или парола (passcode) на приложението.

    Други

    Какво означава, ако пише, че картата е заключена?

    Това означава, че картата е блокирана и не могат да се правят покупки/тегления с приложението с тази карта. Следва да посетиш банката за разблокиране на картата.

    Изписва се грешка, че приложението е заключено от съображения за сигурност.

    В този случай следва да се свържеш с банката, за да направим проверка какви са причините приложението да е заключено.

    Електронни услуги

    Нареждай преводи, управлявай твоите карти, депозити и инвестиционни продукти и получавай актуална информация по всяко време с KBC Online Bulgaria.

    KBC Online Bulgaria

    Твоята банка е навсякъде с теб с мобилното приложение KBC Mobile Bulgaria. Следиш разходите си с меню Анализи, правиш превод през телефона си и плащаш битовите си сметки.

    KBC Mobile Bulgaria

    DigiPay е безплатно приложение, в което добавяш своите дебитни и кредитни карти. С DigiPay плащаш и теглиш безконтактно директно с телефона си.

    Дигитален портфейл DigiPay

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.