FAQ (Често задавани въпроси)

FAQ (често задавани въпроси) » Начало

  1. Как да активирам услугата Интернет банкиране на ОББ, U-online?
  2. Какво техническо оборудване ми е необходимо за Интернет банкиране?
  3. Получавам съобщение “Неактивиран потребител!” при опит да стартирам Интернет банкиране
  4. При вход в системата получавам съобщение “Некоректен потребител или парола”
  5. При опит да стартирам Интернет банкиране получавам код за грешка и Internet Explorer се затваря
  6. Получавам съобщение  “Заключена парола” при опит да стартирам Интернет банкиране
  7. При опит да стартирам Нов сертификат или Заявка за KЕП от меню Управление не се зарежда нищо
  8. Представител съм и за друга фирма, как да посоча Потребителя за другата фирма на страницата за вход в Интернет банкиране?
  9. Как да получа клиентски сертификат?
  10. Нямам права да направя настройките от предходния въпрос за получаване на клиентски сертификат?
  11. Как да направя копие на цифровия си сертификат?
  12. Как да инсталирам цифровия си сертификат от копие?
  13. Не виждам менюто Операции след вход в системата?
  14. Какъв документ се попълва за промяна на данни за клиент на електронно банкиране?
  15. Как да настроя Mozilla Firefox за работа с U-online?
  16. Инструкция за работа на клиенти физически лица с активни операции.
  17. Когато стартирам Нов сертификат от меню Управление, получавам съобщение Вие нямате активна заявка за сертификат, Невалидна заявка или друго съобщение за грешка
  18. При подписване на платежни документи получавам съобщение “Невалиден подпис” или “Некоректен подпис”
  19. Когато стартирам електронното банкиране, страницата се зарежда много бавно
  20. Как да проверя детайли за Отворения си депозит, открит през Интернет банкиране - от коя дата е, в каква валута и с каква честота на изплащане на лихвата?
  21. Как се олихвява Отворения ми депозит и как се изплаща лихвата по него?
  22. Как да добавя Отворения си депозит към списъка със сметки, за да мога да извършвам операции и справки по него?
  23. Как мога да захранвам и извършвам плащания от Отворения си депозит?
  24. Квалифицираният ми електронен подпис (КЕП) не може да се регистрира за достъп до Интернет банкиране?
  25. Какво е необходимо да знам за U-code?
  26. Стартирам U-online с "Активни операции", получавам SMS парола, съобщение "Вашата предишна временна парола е все още активна" и не мога да продължа?
  27. Мога ли да използвам Интернет банкиране с Apple Mac, Linux, с таблет или с мобилен телефон?