Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Корпоративно банкиране

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение


Човешки ресурси

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Връзки с обществеността

Е-мейлpress.pr@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Още контакти

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Въпроси, свързани с придобиването от KBC Груп

    Общи въпроси

    Отношенията ми с банката и/или останалите компании в групата като клиент продължават ли да бъдат в сила?

    Да, отношенията ви като клиент на банката и/или на останалите компании в Групата продължават да бъдат в сила, съгласно договора ви с нас.

    Промяната в собствеността и промяната на наименованието няма да доведе до промяна на юридическото лице, с което сте сключили договор. Ще продължим да предоставяме услуги, със стремеж към отлично качество, каквито са и очакванията на нашите клиенти.

    Променят ли се условията на продуктите, които ползвам в банката?

    Текущите условия по ползваните от вас продукти и услуги не се променят вследствие на смяната на собствеността и името на банката.

    Ще се променят ли условията по договора ми с банката и/ или с дъщерните дружества?

    Условията по договора ви с банката и/или с дъщерните дружества не се променят вследствие на промяната на собствеността и на името.

    Необходимо ли e да подпиша повторно договора си с банката или с друга от компаниите в групата?

    Не е необходимо да предприемате никакви действия. Вашите договорни отношения продължават в съответствие със сключените договорености. Предвид промяната на банковата група, от която банката и нейните дъщерни дружества са част, ще бъде осъществена промяна на наименованията на част от продуктите и услугите и на дизайна на мобилните приложения. Промяната на наименованията няма да промени по същество характеристиките или условията по предлагания продукт или услуга, нито ще доведе до промяна на правата и задълженията на страните по сключения договор във връзка с продукта/услугата.

    Ще има ли промени в моите банкова сметка, карта, IBAN, мобилно банкиране, онлайн банкиране, дигитален портфейл?

    Не. Използваните от вас продукти и услуги, включително IBAN, банкова сметка, карта и т.н. се запазват.

    Наименованията и дизайна на мобилните апликации (мобилно банкиране, дигитален портфейл) ще се промени, но техните функционалности ще се запазят. Ако вече имате свалени апликациите, няма да е необходимо да ги инсталирате отново. Онлайн банкирането също ще промени своето име, без да променя функционалностите си.

    Трябва ли да преинсталирам мобилното банкиране и дигиталния си портфейл?

    Не, не е необходимо да преинсталирате мобилното банкиране или дигиталния си портфейл.

    Трябва ли да преиздам картата си?

    Не, не е необходимо да преиздавате своята карта. Можете да използвате същата пластика до изтичането на срока на валидност, отбелязан на нея.

    Ще се промени ли обслужващият ме офис?

    Не, обслужващият ви офис остава същият. Ако има промяна, ще ви уведомим своевременно за офиса, който поема вашето обслужване.

    Ще може ли клиенти на ОББ да бъдат обслужвани в клон на KBC Банк, и обратно? Как ще се обслужват клиентите на други дружества

    Не. Макар и част от една и съща банкова група, двете банки са самостоятелни юридически лица. По отношение на останалите дружества от групата начинът за обслужване на клиенти остава непроменен.

    Евентуални промени, засягащи дружества от Групата КВС в България, ще бъдат комуникирани своевременно на техните клиенти.

    Ще се промени ли номерът на Контактния център?

    Номерът на контактния център не се променя вследствие на смяната на собствеността и името на банката и дружествата.

    Ще бъдат ли тарифите за такси и комисиони еднакви за клиентите на двете банки?

    Не. Макар и част от една и съща банкова група, двете банки са самостоятелни юридически лица. Евентуални промени, засягащи дружества от групата КВС в България, ще бъдат комуникирани своевременно на техните клиенти.

    Имам преференциални условия като клиент. Продължават ли да бъдат валидни?

    Преференциите, които са ви били предложени до момента и от които сте се възползвали, продължават да бъдат валидни за срока и при условията, при които са били предоставени. Те не се променят вследствие на смяната на собствеността и името на банката.

    Ще се промени ли служителя, към когото се обръщам като лице за контакт?

    Можете да продължите да се обръщате към служителя/служителите, с които сте осъществявали контакт и до момента.

    Ще се промени ли сайтът?

    Сайтът на банката ще отрази промените, свързани със собствеността и наименованието и на банката, и на нейните дъщерни дружествата, както и наименованията в част от гамата предлагани продукти и услуги.

    Кредитни/лизингови продукти и услуги

    Променят ли се условията по ползвания от мен кредит/лизинг?

    Вашите отношения с банката и лизинговата компания по повод ползваните кредитни или лизингови услуги продължават в съответствие със сключения договор. Можете да продължите да погасявате вашите задължения както досега.

    Одобрението на кредит, което получих преди промяната на собствеността и името на банката, валидно ли е?

    Ако сте получили одобрение по кредит, за който все още не сте сключили договор към момента на промяна на собствеността и името на банката, одобрението остава в сила за срока и при условията, описани в него.

    Какво става с искането ми за кредит/лизинг, което в момента се разглежда? Кой в крайна сметка ще подпише договора с мен?

    Искането ви за кредит или лизинг ще бъде разгледано в съответствие с установените правила и процеси. В случай на одобрение ще имате възможност да сключите договор. В договора за кредит/лизинг банката/лизинговото дружество ще бъдат идентифицирани с новите си имена.

    До кога трябва да приема предложението, получено от банката/лизинговото дружество?

    В случай че сте получили оферта за кредитен/лизингов продукт, можете да се възползвате в указания в офертата срок.

    Променят ли се условията и таксите на продуктите, които ползвам в банката?

    Условията и таксите по продуктите и услугите не се променят в резултат на промяна на собствеността или наименованието на юридическото лице. Евентуални бъдещи промени по условията или таксите на предлаганите продукти и услуги ще продължат да бъдат извършвани, както и досега, при пълно съответствие с изискванията на действащото законодателство и с оглед на сключените договорености между банката и нейните клиенти.

    Спестовни и инвестиционни продукти и услуги

    Какво ще стане с моите спестявания?

    Няма промяна в условията, при които се съхраняват вашите средства, вследствие на промяната на собствеността и на името на банката. Ние сме част от голяма международна група и сигурността на средствата на нашите клиенти продължава да бъде наш приоритет.

    Променят ли се условията по моите спестявания и инвестиции?

    Текущите условия по ползваните от вас продукти и услуги не се променят вследствие на смяната на собствеността и името на банката.

    Има ли промяна във фондовете, дялове от които са част от моя инвестиционен портфейл?

    Фондовете под управление на KBC Управление на инвестиции към момента няма да претърпят промени извън промяна на наименованието на един от фондовете. В случай на промени в бъдеще, ще бъдете информирани при спазване на всички нормативни изисквания.

    Към кого мога да се обърна при въпрос, свързан с моите инвестиции?

    Можете да продължите да се обръщате към служителя/служителите, с които сте осъществявали контакт и до момента.

    В кой офис мога да потърся съдействие относно моите инвестиции?

    Можете да потърсите съдействие както и до момента.

    Застрахователни продукти и услуги

    Променят ли се условията и начина на обслужване по сключената от мен застраховка?

    Текущите условия по сключената от вас застраховка не се променят.

    Специално за бизнес клиенти

    Променят ли се условията на продуктите, които ползвам в банката?

    Текущите условия по ползваните от вас продукти и услуги не се променят вследствие на смяната на собствеността и името на банката.

    Как ще се отрази смяната на собствеността на банката върху мен като бизнес клиент?

    Промяната на собствеността и името на банката няма да се отразят на взаимоотношенията ни с вас като клиент. Удовлетвореността на нашите клиенти продължава да бъде от първостепенно значение за нас.

    Какво ще стане с обезпеченията и със застраховките, правата по които са прехвърлени в полза на банката при ползван кредит?

    Независимо от промяната на собствеността на банката и нейното наименование, юридическото лице, с което сте в договорни отношения, не се променя и промените не засягат предоставените обезпечения. Същото се отнася и за застрахователните полици, правата по които са прехвърлени в полза на банката.

    Ще се промени ли лицето ми за контакт/рилейншъншип мениджъра с банката?

    Можете да продължите да се обръщате към служителя/служителите, с които сте осъществявали контакт и до момента.

    Бизнесът ни е част от мултинационална компания с отношения с дружества от РБИ в други държави. Как ще бъде обслужван?

    Отношенията на представляваната от вас компания и дружества от групата на РБИ в други държави се уреждат от самостоятелни договорености и те остават в сила. В КВС Банк ще продължим да ви обслужваме както и досега, според постигнатите договорености. В случай, че отношенията са основани на многостранни договори с комплексно изпълнение в няколко държави, можете да се обърнете към вашия рилейшъншип мениджър, който ще ви предостави необходимата информация.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.