Уверете се, че при въвеждането на потребителско име/парола спазвате изискванията за малки/главни букви на латиница и цифри. Системата позволява неограничен брой опити на въвеждане, но след третия грешен опит, ще изисква от вас да въведете и допълнително код за контрол, който ще се визуализира на екрана.
Ако сте сигурни, че въвеждате потребителското си име правилно, можете да използвате функционалността "Забравена парола" в мобилното приложение KBC Mobile Bulgaria или в KBC Online Bulgaria. При успешна смяна на паролата тя ще се промени при вход и в двата дигитални канала.
След задаване на нова парола ще можете да нареждате преводи единствено между собствени сметки и/или да заплащате битови сметки, защото правата Ви от активни стават пасивни.
Ако желаете да възстановите забравената си парола, но да запазите/възстановите активните си права, е необходимо да посетите наш офис.