Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Корпоративно банкиране

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение


Човешки ресурси

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Връзки с обществеността

Е-мейлpress.pr@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Още контакти

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Плащане

    Плащай с картата, навсякъде където има възможност

    Печелиш сигурност, проследимост, можеш да планираш по-добре разходите си, не носиш големи суми в брой, получаваш точки по програмата за лоялност.

    Плащай с картата дори и малки покупки

    Ползвай картата си не само за големи планирани покупки и пътувания, но и за дребни плащания. При редовно пазаруване натрупаните точки по програмата за лоялност след обръщане в пари по картата могат да надвишат таксата за обслужване на кредитната карта.

    Погасяване

    Погасявай по възможност изцяло

    Ползвай кредитната карта като един вид аванс – пазаруваш с нея през месеца, получаваш точки по програмата за лоялност, които можеш да обръщаш в пари по картата, а при получаване на заплата, покриваш цялата изразходвана сума, при което няма и лихва за покупките.

    Разходи

    Помни само най-важните неща, свързани с кредитната карта

    Основният разход за теб по картата е таксата за обслужване, която може да е месечна или годишна в зависимост от твоя избор или от вида на картата.

    Лихвата можеш да избегнеш, ако ползваш картата изцяло за покупки и погасяваш всичко в гратисния период. Всички други разходи по картата зависят от начина на ползването й – например такса за теглене в брой, лихва при теглене, лихва при частично погасяване.

    Допълнителни разходи може да има и във връзка с извънредни обстоятелства като забравен ПИН, загубване на картата, надвишаване на кредитния лимит и др., като те са описани в тарифата.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.