Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Корпоративно банкиране

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение


Човешки ресурси

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Връзки с обществеността

Е-мейлpress.pr@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Още контакти

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Сигурността ти е от първостепенно значение за нас. Затова ти даваме няколко основни съвета, за да банкираш дигитално сигурно и без притеснения.

    Какво е фишинг?

    Едни от най-честите измами в Интернет са фишинг е-мейлите.

    "Фишингът" е измамно писмо, претендиращо да бъде легитимно, което те кара да разкриеш лична или финансова информация в електронно съобщение или сайт.

    Как работи измамата?

    • Тези е-мейли изглеждат идентични или подобни на тези, които банката изпраща до теб.
    • Е-мейлът те приканва да изтеглиш файл или да кликнеш върху приложен линк.
    • Е-мейлът има лого, оформление и стил като тези на действителни имейли на банката.
    • Използва се език, който те подтиква към спешно действие.

    Как да разпознаеш измамата?

    • Банката никога няма да те накара да споделяш или обновяваш чувствителна информация (парола за онлайн банкиране или данни за твоята карта).
    • Провери граматиката и правописа на съобщението и го сравни с други е-мейли от банката.
    • Отдели време на е-мейла и ако той създава чувство за спешност, не следвай инструкциите.

    Какво да направиш?

    • Не кликай върху приложения линк и не изтегляй прикачения файл. 
    • Винаги въвеждай ръчно адреса в браузъра си: www.kbcbank.bg или online.kbcbank.bg 
    • Обновявай редовно софтуера си както на браузъра, така и на операционната система на устройството ти, за да работят всички защити.
    • Провери сайта на банката или се свържи с контактния център, ако имаш съмнения.

    Телефонни измами

    Молим за твоето повишено внимание при телефонни обаждания от лица, които се представят за служители на банката.

    Те приканват клиентите да предоставят данни за потребителско име и парола за електронното банкиране, друга информация за използваните от тях банкови продукти или да инсталират софтуер от трети страни. Не следвай подобни инструкции и не разкривай информацията, искана от теб по телефон или е-мейл.

    Бъди нащрек за измами

    • Внимавай при съмнителни телефонни обаждания

      Отнасяй се в повишено внимание при обаждания от лица, представящи се за служители на банката.

    • Огледай внимателно е-мейла

      Провери граматиката и правописа на съобщението.

    • Не споделай чувствителна информация

      Банката никога няма да поиска парола за онлайн банкиране или данни за банковта ти карта.

    Съвети за сигурно онлайн банкиране

    Как да се предпазите от атаки чрез съобщения

    Да банкираш сигурно е лесно, когато си спокоен и знаеш за какво да внимаваш. Научи как да се предпазваш от киберизмами в блога ни.

    Прочети статията

    Как сигурно да използваме мобилни приложения

    Когато инсталирате всяко приложение, проверете настройките за поверителност и съхранение на личните ви данни.

    Прочети статията

    Как да направим по-лесно запомнянето на паролите?

    Разбери как да управляваш сигурно паролите си с помощта на мениджър за пароли в блога ни.

    Прочети статията

    Препоръки за сигурност

    Съвети за сигурност при използване на твоята карта и ПИН на банкомат, при покупка от търговски обект или покупка по интернет.

    Поставяме на първо място сигурността на вашите финансови средства и ви препоръчваме да съблюдавате основните изисквания за сигурност при работа в интернет.

    Подай сигнал

    Свържи се с нас по телефон или чрез формата за контакт

    0700 10 000 (Vivacom)
    17 21 (A1 и Yettel)

    Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.; събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.