Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Корпоративно банкиране

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение


Човешки ресурси

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Връзки с обществеността

Е-мейлpress.pr@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Още контакти

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Нашите препоръки за сигурност

    Като поставяме на първо място сигурността на вашите финансови средства, ние ви препоръчваме да съблюдавате основните Изисквания за сигурност при работа в интернет, както и да се възползвате от решенията, които ви предоставяме.

    Изберете ниво на достъп в зависимост от вашите нужди

    Пасивни права за достъп

    • Актуална информация за вашите сметки – наличност по разплащателни и картови сметки, извлечения, информация за получени и наредени от вас преводи
    • Проследявате вашите кредити – информация за дата на отпускане, вноски по кредити, остатък по главница
    • Информация за наличността по вашите депозити
    • Новини за промоции и нови продукти

    Активни права за достъп

    Активният профил дава следните допълнителни възможности:

    • Извършвате преводи в национална и чуждестранна валута в страната и чужбина, обмяна на валута
    • Подавате електронни заявки за банкови продукти и услуги
    • Управлявате вашите депозити – откриване и прекратяване на срочни депозити
    • Подавате електронни поръчки за договорни фондове – KBC Управление на инвестиции

    Средства за авторизация

    За извършване на активни банкови операции през KBC Mobile Bulgaria и KBC Online Bulgaria е необходимо да използвате едно от посочените по-долу средства за сигурност:

    Софтуерен токен

    Токенът е компактно, удобно и лесно за употреба мобилно приложение за допълнителна сигурност, което генерира еднократно валидни кодове за потвърждаване на вашите транзакции и заявки.

    Софтуерният токен KBC Token може да свалите от Google Play Store за Android или App Store за iOS.

    Какво представлява софтуерният токен

    Софтуерният токен е специализирано приложение за мобилни устройства, което предоставя възможност за лесно и удобно потвърждение на банкови трансакции и заявки в интернет и мобилното банкиране.

    Какво ви осигурява софтуерният токен

    • Допълнителна сигурност при извършване на банкови преводи или други транзакции в онлайн среда
    • Удобство и лесна употреба
    • Мобилност - от всяка точка на света и по всяко време

    Как можете да получите вашия софтуерен токен

    Софтуерният токен KBC Token може да свалите от Google Play Store за Android или App Store за iOS.

    Каква е цената на софтуерния токен

    Мобилното приложение KBC Token е напълно безплатно.

    SMS авторизация

    При потвърждаване на плащане и заявки в системата KBC Online Bulgaria, на предварително посочен във формата за регистрация за услугата мобилен телефон на български мобилен оператор ще получите SMS съобщение с еднократен код за потвърждение на избрания превод/група преводи или заявка.

    SMS съобщението съдържа и данни за плащането - сума и последните цифри на сметката на получателя или вида заявка.

    Регистрацията за услугата и получаването на SMS съобщенията са напълно безплатни**.

    ** При получаване на SMS в режим на роуминг е възможно да бъдат начислени допълнителни такси от мобилния оператор.

    Какво представлява "SMS код за потвърждаване на преводи"

    "SMS код за потвърждаване на преводи" е допълнително средство за защита на онлайн плащанията, издаден от KBC Банк и еднократен код с временна валидност, изпратен чрез SMS съобщение на мобилен телефон.

    Как се извършват плащанията

    При потвърждаване на плащане в KBC Mobile Bulgaria и KBC Online Bulgaria, на предварително посочен във формата за регистрация за услугата мобилен телефон ще получите SMS съобщениес еднократен код за потвърждение на избрания превод/група преводи. SMS съобщението съдържа и данни за плащането - сума и последните цифри на сметката на получателя. Трябва да въведете кода за потвърждение на транзакцията в системата. За допълнителна сигурност се препоръчва да сверите данните за нареденото плащане от SMS съобщението с въведените в компютъра детайли за транзакцията. С един SMS код можете да потвърждавате група плащания.

    За кого е предназначена услугата

    "SMS код за потвърждаване на преводи" е услуга, достъпна за всички настоящи и бъдещи потребители на KBC Mobile Bulgaria и KBC Online Bulgaria, които ползват онлайн банкиране за активни транзакции и притежават валиден мобилен номер на български мобилен оператор.

    Каква е цената на услугата

    Регистрацията за услугата и получаването на SMS съобщенията са напълно безплатни. Заедно с гарантираната сигурност на плащанията, клиентът спестява и разходи за банкови операции, тъй като таксите за преводи през KBC Mobile Bulgaria и KBC Online Bulgaria са значително по-ниски в сравнение с плащанията извършени в банков офис.

    Как можете да се регистрирате за услугата

    Всички клиенти на KBC Bank могат да се регистрират за тази услуга като посетят някой от офисите на KBC Bank и заявят желанието си да ползват активно онлайн банкиране чрез SMS код за потвърждаване на плащания.

    Други средства за информационна защита

    Използваме случая да ви напомним, че KBC Bank продължава предлагането и на други съвременни услуги за допълнителна защита за онлайн банкиране като софтуерен и хардуерен токен.

    В настоящите условия на ускорено развитие и формиране на глобална информационна система, специалистите по електронни технологии и комуникация в световен мащаб, разработват и препоръчват използването на различни системи за защита на информацията.

    С предложените по-горе услуги KBC Bank отговаря на европейските банкови стандарти за осигуряване на допълнителна защита за онлайн банкиране на своите клиенти, като отправя покана към всички вас, да се възползвате от предложените най-съвременни и сигурни методи за информационна защита, възползвайки се същевременно от многобройните предимства на възможността за банкиране по електронен път.

    Допълнителни съвети за сигурност

    Съвети за гарантиране на максимална сигурност при използване на твоята карта и при работа в интернет.

    Научи повече

    Контакти

    Контактен център

    0700 10 000 (Vivacom)
    17 21 (A1 и Yettel)

    Офиси на банката

    Посети най-близкия офис на банката.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.