1. Отношенията ми с банката и/или останалите компании в Групата КВС като клиент продължават ли да бъдат в сила?
Обединението на двете банки и промяната на юридическото лице, с което сте сключили договор не води до непосредствени промени в обслужването. Ще продължим да предоставяме услуги, със стремеж към отлично качество, каквито са и очакванията на нашите клиенти.
2. Променят ли се условията на продуктите, които ползвам в банката?
Като клиентски ориентирана банка, постоянно развиваме нашите продукти и услуги, за да отговорим на нуждите ви, като това води до съответни промени в тарифите и общите условия, съобразени със законовите изисквания.
Ще ви информираме своевременно при бъдещите промени, така, че да имате достатъчно време да се подготвите.
3. Необходимо ли e да подпиша повторно договора си с банката?
Не е необходимо да предприемате никакви действия. Нашите отношения продължават в съответствие със сключените договори.
4. Трябва ли да предприема нещо, за да продължа да използвам своите банкова сметка, карта, IBAN и дигитални услуги, както досега?
Трябва ли да предприема нещо, за да продължа да използвам своите банкова сметка, карта, IBAN, мобилно банкиране, онлайн банкиране, дигитален портфейл, както досега?
Не, не е необходимо да предприемате никакви действия. Използваните от вас продукти и услуги, включително IBAN, банкова сметка, карта и т.н. се запазват. Ще ви информираме за бъдещи промени, така че да разполагате с достатъчно време, за да се запознаете и подготвите за тях.
Процесът на интеграцията на ОББ и досегашната KBC Банк България продължава. До приключването му, клоновата мрежа, корпоративният сайт и дигиталните канали на досегашната КВС Банк ще бъдат обозначени със специален символ до логото на ОББ.
Както до сега, така и занапред ще продължим да ви предоставяме висококачествени услуги.
5. Трябва ли да преинсталирам мобилното банкиране и дигиталния си портфейл?
Не, не е необходимо да преинсталирате мобилното банкиране или дигиталния си портфейл.
6. Трябва ли да заявя преиздаване на картата си?
Не, не е необходимо да предприемате действия по преиздаване на своята карта. Можете да използвате същата пластика до изтичането на срока на валидност, отбелязан на нея.
7. Ще се промени ли обслужващият ме офис?
На този етап можете да продължите да бъдете обслужвани в офиса, в който се обслужвате и сега. Клоновата мрежа на досегашната КВС Банк ще бъде обозначена със специален символ до логото на ОББ.
Ако има промяна в обслужващия ви офис, ще ви уведомим своевременно за локацията, която поема вашето обслужване.
8. Ще може ли клиенти на ОББ да бъдат обслужвани в клон на KBC Банк, и обратно? Как ще бъде осъществявано обслужването на клиентите на други дружества от групата?
На този етап клиентите на ОББ и досегашната КВС Банк могат да бъдат обслужвани в офисите, в които и до момента са били обслужвани. Постепенно клиентите ще могат да ползват и повече локации, за което ще ви уведомяваме допълнително.
9. Какви ще са условията при преводи между сметки на ОББ и досегашната КВС Банк и обратно?
Операциите между досегашните две банки ще се третират като вътрешнобанкови и няма да се начисляват допълнителни такси за превод между двете банки. Също така, няма да се начисляват допълнителни такси за теглене от банкомат на друга банка при теглене от банкомат на ОББ от клиенти на досегашната КВС Банк и обратно.
10. Ще се промени ли номерът на Контактния център?
Номерът на Контактния център ще бъде този на ОББ - 0700 1 17 17, *7171 (за абонати на мобилни оператори), но ще продължим да ви обслужваме на всички досега използвани телефонни номера. Ще ви информираме допълнително при бъдещи промени.
11. Имам преференциални условия като клиент. Продължават ли да бъдат валидни?
Преференциите, които са ви били предложени до момента и от които сте се възползвали, продължават да бъдат валидни за срока и при условията, при които са били предоставени. Те не се променят вследствие на обединението на двете банки.
12. Ще се промени ли служителят, към когото се обръщам като лице за контакт?
Можете да продължите да се обръщате към служителя/служителите, с които сте осъществявали контакт и до момента.
13. Ще се промени ли сайтът на досегашната Кей Би Си Банк България?
Сайтът на досегашната КВС Банк България ще отрази промените, свързани с вливането й в ОББ – той ще бъде с логото на ОББ, но ще бъде обозначен по специален начин. Домейнът засега ще остане същият – kbcbank.bg. Сайтът на ОББ остава същият.
14. Очакват ли се в бъдеще промени в сметки, продукти, услуги заради обединението?
Като клиентски ориентирана банка, постоянно развиваме нашите продукти и услуги, за да отговорим на нуждите ви, като това води до съответни промени в тарифите и общите условия, съобразени със законовите изисквания.