consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna
Инкасиране на паричните средства в договорени дни и часове
София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец
RZBBBGSF
Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали
(+359 2) 962 41 02
Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.
(+359 2) 91 985 423
Найден Чернев, Началник отдел
(+359 2) 91 985 456
Телефони
(+ 359 2) 91 985 429
(+ 359 2) 91 985 454
Телефони
(+359 2) 91 985 490
(+359 2) 91 985 496
Е-мейл: press.pr@kbcbank.bg
Форма за контакт
Тарифа за юридически лица и еднолични търговци
Общи условия, формуляри и рамкови договори за юридически лица.
Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.
Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.
История на последно преглежданите страници
Обработка, броене, касов контрол и заверяване на инкасираните парични пратки по вашата сметка.
По вашата сметката при предаване на пратката в Касов център в рамките на работното време на банката.
KBC Банк предлага следните услуги, свързани с обработка на клиентско инкасо, след подписване на Договор с банката:
Транспортната компания осигурява приемане на пратките от вашите обекти, транспортиране на пратките до съответните Касови центрове и съхранението им в трезор при необходимост.
Преброяването на паричните суми във всяка парична пратка се извършва в рамките на 2 /два/ работни дни след транспортирането и предаването й в съответния Касов център.
0700 10 000 (Vivacom)
17 21 (A1 и Yettel)
Посетете най-близкия офис на банката.
Сайтът на KBC Банк използва бисквитки (cookies). Продължавайки, вие приемате нашата “Политика за използване на бисквитки”