Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Офиси и банкомати

Намери най-близкия офис или банкомат



Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.
Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.



Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма



Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за юридически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за юридически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Мултикеш e съвременен продукт за електронно банково обслужване. С продукта Мултикеш, инсталиран на вашите персонални компютри, вие получавате възможността в удобно за вас време директно от вашия офис, да осъществите връзка с банката и да извършвате банкови операции.

    Предимства

    • Сигурност

      Предавате сигурно, бързо и лесно платежни нареждания в лева и чуждестранна валута онлайн.

    • Информираност

      Получавате информация за движенията и салдата по вашите фирмени сметките.

    • Удобство

      Продуктът е лесен и удобен за работа, не изисква специални компютърни знания и разполага с вградена помощна информация.

    • Контрол

      Управлявате ликвидността на фирмата чрез поддържане на база данни за наличностите по сметките и възможността за тяхното анализиране.

    Детайли

    Мултикеш е инсталационно приложение, което използва MultiCash – широко разпространен в Европа софтуер за електронно банкиране.

    KBC Банк предоставя софтуерна версия на продукта на български и/или на английски език – по избор на клиента. За да се чувствате напълно сигурни и спокойни при работа с Мултикеш, банката е изготвила специално за вас подробна инструкция за работа, а нейни специалисти извършват обучение на работното ви място.

    • Мултикеш може да се ползва локално и в мрежа.

      При мрежова инсталация, локалната мрежа трябва да бъде инсталирана и конфигурирана с една споделена директория.

    • Възможност за експорт и импорт на извлечения

      Дава възможност за експорт на извлечения и импорт на генерирани от вашата счетоводна система файлове с плащания в определен формат.

    • Съхраняване на информация

      Позволява съхраняване на информация за банки, бенефициенти, сметки и др., които в последствие могат да бъдат използвани многократно за платежните ви нареждания.

    • Осигурявате информационен обмен с банки в страната и чужбина.

    Допълнителни предимства

    Висока сигурност

    При Мултикеш защитата от неоторизиран достъп до данни и сметки се осъществява на три нива:

    • При клиента - достъпът до банката се осъществява чрез индивидуални пароли и права за работа на лицата, ползващи продукта, както и допълнителен индивидуален верификационен код  генериран на USB –флаш устройство
    • При банката - проверка на правата за достъп до средствата.
    • При пренасянето на информацията онлайн – данните се пренасят компресирани и в шифрован вид

    Електронен подпис

    Мултикеш разполага и с модул Електронен подпис.

    • Електронният подпис осигурява най-високото ниво на защита.
    • Възпроизвежда йерархията на подписване във вашата организация.
    • Дава възможност за дистанционно оторизиране.

    Кандидатстване

    Процедура по кандидатстване

    1. За да се възползвате от услугата, попълнете формуляр Искане за използване на елелтронни услуги за Юридически лица и ЕТ и го представете в офис на банката.
    2. Ние ще ви потърсим веднага, щом получим вашия формуляр-искане, за да уточним точен ден и час за инсталиране на програмата и обучение на работното ви място.

    Контакти

    Контактен център

    0700 10 000 (Vivacom)
    17 21 (A1 и Yettel)

    Офиси на банката

    Посетете най-близкия офис на банката.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.