Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Офиси и банкомати

Намери най-близкия офис или банкомат



Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.
Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.



Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма



Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за юридически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за юридически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    KBC Банк предоставя информация на клиентите за наличните салда, както и за движенията по сметките по следните начини:

    Писмено

    Извлечения по сметките, дебитни/кредитни авиза по операциите могат да бъдат предоставени от банката с ежедневна, седмична, месечна или друга честота, в зависимост от избраната от вас опция; извлечения/авиза могат да бъдат получавани и на английски език; извлеченията и авизата са на ваше разположение в 9.00 часа на следващия работен ден на гишетата на банката или могат да бъдат изпращани на клиента с препоръчана поща, като за тази услуга няма допълнителни разноски.

    По електронен път

    Чрез ползване на МултиКеш 3.0 – софтуерен продукт, който банката предоставя на клиентите си за електронно банково обслужване; клиентите имат директен денонощен достъп, 365 дни в годината до всяка информация касаеща, счетоводни операции и салда по сметките; информацията се актуализира на всеки 60 минути.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.