Tools
Затвори
Затвори

KBC Банк България и ОББ се обединиха под името "Обединена българска банка" АД (ОББ).

На 10.04.2023 г. ОББ и КВС Банк България официално се обединиха след като в Tърговския регистър бе вписано преобразуването на "КВС Банк България" ЕАД чрез вливане в "Обединена българска банка" АД. Правното обединение е следваща стъпка в интеграцията на двете банки, след като през лятото на 2022 г. белгийската КВС Груп придоби бизнеса на Райфайзен Банк Интернешънъл в България.

Според последните налични данни на БНБ, новата обединена банка ОББ ще бъде водеща по размер на активите, a KBC Груп, която освен банкови услуги обхваща още и дъщерни компании в секторите застраховане, лизинг, застрахователно посредничество, пенсионно осигуряване, управление на активи и факторинг, е водеща интегрирана финансова група у нас, обслужваща повече от 2.4 млн. клиенти.

Процесът на техническата интеграция на ОББ и досегашната KBC Банк България продължава. До приключването му клоновата мрежа, корпоративният сайт и дигиталните канали на досегашната КВС Банк България ще бъдат обозначени със специален символ до логото на ОББ.

На този етап, клиентите не е необходимо да предприемат каквито и да било действия и ще продължат да бъдат обслужвани както и досега. Ще ви информираме в случай на бъдещи промени. 

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Нова услуга за клиентите на Premium Banking - Онлайн чат

    19.06.2015
     

    Уважаеми клиенти,

    Имаме удоволствието да Ви информираме за стартирането на услугата Онлайн чат, достъпен от секция Premium Banking на сайта на Райфайзенбанк (България) ЕАД. Чрез тази услуга предоставяме възможност за онлайн комуникация в реално време с финансовите консултанти на Premium Direct, уникална на пазара форма за дистанционно обслужване на Premium клиентите на Банката.

    Онлайн чатът е съвременен, бърз и удобен за клиентите начин на комуникация с Райфайзенбанк и осигурява следните възможности:

    • Персонална консултация с финансовите консултанти на Premium Direct 
    • Детайлна информация за продукти и услуги на Райфайзенбанк, както и актуални промоции и кампании
    • Съдействие по възникнали въпроси във връзка с използвани продукти или услуги на Банката

    За повече информация можете да ни потърсите на телефони 1722 (за абонати на Mtel, Telenor и Vivacom) в работното време на Premium Direct: от 08.30 до 17.30 ч. от понеделник до петък.

    С уважение,

    Райфайзенбанк (България) ЕАД

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.